A hatékonyság elsődleges kulcsa, hogy egy fejlett CRM rendszerben minden kulcsfontosságú adat és dátum egy helyen legyen elérhető.
Folytatja Európa egyik legnagyobb fuvarozási vállalatának, a Waberer’s-nek a digitalizációját a Vodafone.
A vállalkozások és a kereskedők ma már minden eddiginél részletesebb adatokhoz juthatnak a fogyasztóik vásárlásai szokásaikról, és az új információk alapján javíthatják szolgáltatásuk minőségét.
A világhálóhoz kapcsolódó készülékeknek köszönhetően a vállalatok pontos képet kaphatnak arról, hogy a reklámjaik mely fogyasztók figyelmét keltették fel, a vásárlóik mennyi ideig tartózkodnak a boltokban, illetve, hogy milyen termékeket vesznek le a...
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!