Az önvezető technológia még nem tökéletes, az intelligens abroncsok szempontjából is több kihívásra választ kell még találniuk a gyártóknak. A Hankook kigyűjtötte a főbb fejlesztési feladatokat:
Az újratölthető akkumulátor jó opció lehet, hasonlóan kivitelezve, mint a hibrid rendszerek energiavisszanyerő megoldása, a fékenergia-visszanyerés vagy más néven regeneratív fékezés.
A berendezéseknek és az energiatárolónak is tökéletes együttműködésre van szüksége. Jelenleg abban a fázisban tartunk, hogy minden elemnek – köztük a szenzoroknak is – kell egy külső energialöket. Tehát még mindig a gépjármű energiaforrása és egy akkumulátor segítségével tudjuk üzemeltetni az abroncsok érzékelőit – összegezte a Hankook.
A dél-koreai vállalat már most számos termékének fejlesztésével és egyben bevezetésével is a jövő kihívásaira készül. Közleményükben kiemelték: a Sealguard és a defekttűrő technológiákkal készült abroncsok bevezetésükkel, valamint több éves tapasztalattal már bizonyították rátermettségüket, és készen állnak, hogy akár intelligens felszerelésekként használhatóvá váljanak. Mindkét típus nagyobb biztonságot nyújt a vezetők számára, hogy már most se kelljen várni a trélerre.