A vállalat a „jövő kiskereskedelme” kiállítás alkalmából azt a témát járta körbe, hogy miként vezethetnek az interaktív és szenzoros kijelzők egy újfajta vásárlói lojalitás felé. Például az ML55E tükör kijelzője és a TO55F digitális plakát promóciós célokra és különféle üzenetek megjelenítésére egyaránt alkalmasak.
A készülékek használhatóak akár virtuális katalógusként is, amelyben különböző kiegészítőket és termékeket mutatnak be. A kijelzők a divat- és szépségipar területén pedig akár tükörként is hasznosíthatóak, így a vásárlók láthatják, hogy az adott ruha, kiegészítő hogyan állna rajtuk, ezáltal megalapozottabb vásárlói döntések születhetnek.
Az ISE Európa legnagyobb AV (audio/video) és elektronikai rendszereket bemutató eseménye. A Samsung standján a februári kiállításon több, a jövőre fókuszáló technológia és alkalmazás volt megtekinthető: