A világ legnagyobb, közlekedési adatrendszerek közötti együttműködése jött létre a NAPCORE projekt elindulásával.
Többféle innováció tesztelése is folyamatban van a norvég SINTEF Ocean cég SmartFish projektjében. A cél a fenntarthatóbb halászat megteremtése.
Az európai szakpolitika kedvez a digitális fejlődésnek, de lemaradásban vagyunk Kínához és az Egyesült Államokhoz képest.
Új jelentésükben a többi között a kiberbiztonsági kockázatokra mutatnak rá.
Eddig 26 műholdat lőttek fel, a tervek szerint még négyre van szükség ahhoz, hogy a rendszer teljes kapacitással üzemelhessen.
2020-től kezdődően az üzemeltetőknek is azonosíthatónak kell lenniük.
Bár a biztonság a legfontosabb, de Európa sem szeretne lemaradni a közlekedés modernizációjáért folytatott versenyben.
Az Európai Központi Bank azt tervezi, hogy 2017 végétől Európa-szerte lehetőség legyen a P2P-alapú mobilfizetésre.
Összefogtak az európai légi ipari szereplők, hogy szigorú drónszabályozás bevezetését sürgessék a tagországok jogalkotóitól, valamint az uniós törvényhozástól.
Két hónapja lépett életbe az új európai uniós adatvédelmi rendelet, a vállalkozásoknak két évük van a felkészülésre.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!